NL doet 2016

Op zaterdag 12 maart 2016 ging de Groene Schoolplein Commissie aan de slag met ouders en kinderen van de school om het plein weer verder te verfraaien.

Zo werden de bankjes op het grote plein door jong en oud geschilderd in hippe frisse kleuren en kwam er een bamboe haag achter de buitenklas. Een boomstam werd ingegraven zodat de kinderen nu over de border heen kunnen stappen in plaats van erdoorheen. Het wilgenscherm werd gerepareerd en paaltjes en touw weer hersteld waar nodig. Natuurlijk kregen alle borders heerlijke verse compost en werden de ingezamelde bloembolletjes geplant. En last but not least: we hebben nu een heuse aardbeitoren op ons plein, hopelijk kunnen we in de zomer lekker smullen van de aardbeitjes :)!

Voor de lunch werd natuurlijk ook gezorgd en daar kon met het zonnetje erbij optimaal van genoten worden.

Hartelijk dank aan alle vrijwilligers, namens de groene schoopleincommissie en het team :)

Klik hier voor het fotoalbum NL Doet 2016 voor meer foto's.